Under the banana tree

Pamiętacie mój post o JACQUEMUS? Oto mój look inspirowany jedną z jego kolekcji. Chociaż większość elementów w tym stroju jest nowa, to znalezienie odpowiedników nie powinno być problemem. Przeszukując szafę, na pewno natkniecie się na jakieś jeansy, które bez żalu będą nadawać się do obcięcia. Po czarną, falbaniastą bluzkę natomiast można wybrać się na łowy do second-handu. Niezbyt skomplikowany przepis na look insiprowany tym wybiegowym. W swojej kolekcji mam co prawda porządniejszy słomkowy kapelusz z prawdziwego zdarzenia, lecz z tym zapoznam Was nieco później. 

Do you remember my post about JACQUEMUS? Here's the outfit inspired by his collection. As I mentioned in one of the previous posts, it's not that difficult to recreate the look out of your mam's/grandma's vintage garments. Although most of these clothes are new, the frayed trousers are easy to make by cropping them of your old jeans and the ruffled blouse is something you should be able to find in a second hand shop with any luck! 










shoes - vintage, blouse - Dresslily, trousers - Dresslily, hat - Dresslily

8 comments:

  1. Wpadam tutaj pierwszy raz od dawien dawna i jestem zaskoczona tym jak zmienił się Twój wygląd. Oczywiście wszystko na duży plus, jestem zachwycona ! ♥

    ReplyDelete
  2. fajnie wyglądasz w tym kapeluszu

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    ReplyDelete
  3. great look..

    Regards,
    Mrs. Aa
    www.bymrsaa.com

    ReplyDelete
  4. Surowo. Ale wydaje mi się, że drobniejsze panie muszą bardzo się starać by nie wyglądać dziecinnie.

    ReplyDelete
  5. You are looking pretty in the dress.
    Target Coupons

    ReplyDelete